Mizon on johtava eteläkorealainen ihonhoidon brändi, jonka tavoitteena on valmistaa asiakkailleen hellävaraisia ja ihoa ärsyttämättömiä hoitotuotteita. Mizonille on tärkeää valmistaa kohtuullisen hintaisia, mutta korkealaatuisia tuotteita ja palvella kaikkia asiakkaita luotettavasti. 

Mizon Finland toimii Suomessa Mizon -tuotemerkin maahantuojana ja jakelijana.

YLEISET SOPIMUSEHDOT

SOPIMUSEHDOT MIZONOFFICIAL.FI

Sopimusehdot (tilaus- ja toimitusehdot) koskevat osoitteessa www.mizonofficial.fi tehtyjä verkkokauppaostoksia ja ovat voimassa 26.8.2018 alkaen.

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Mizon Finland (Bearel Oy:n) ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

 

VERKKOKAUPPA

Mizon Finland (Bearel Oy, y-tunnus 2755864-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja jälleenmyyjille.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

 
TIEDOT MIZONOFFICIAL.FI -SIVUSTOLLA

Pyrimme olemaan mahdollisimman tarkkoja ja ilmoittamaan sinulle kaikki sivustolla näkyvät tiedot ja kuvat niin hyvin kuin mahdollista, saadaksesi mahdollisimman paljon totuudenmukaista tietoa tuotteesta ja sen saatavuudesta. Ilmoitathan meille, jos löydät puutteita verkkokaupassa.

Vaikka teemme parhaamme, kirjoitusvirheet ja epätarkkuudet ovat mahdollisia. Siksi pidätämme oikeuden korjata mahdollisia virheitä, epätarkkuuksia ja puutteita sekä päivittää sivuston tietoja ilman erillistä ilmoitusta. Pidätämme myös oikeuden tilauksen peruuttamiseen, tai muuttamiseen mahdollisten hinta- tai varastovirheiden vuoksi.

Kaikki kuvat ja tekstit sivustollamme ovat Mizon Finlandin, yhteistyökumppaneiden tai verkkokaupassa myytävien tuotemerkkien omaisuutta. Kuvien ja tietojen kopiointi tai käyttö kaupallisiin tarkoituksiin ilman Mizon Finlandin antamaa kirjallista hyväksyntää on kiellettyä. Jos lainaat sivustoltamme kuvia (esimerkiksi blogiisi) on se sallittua, kunhan muistat ilmoittaa jokaisen kuvan ja/tai tekstin kohdalla ottaneesi sen verkkosivustoltamme. Lisääthän myös linkin kyseiseen tuotteeseen. Voit viitata kuvaamme seuraavasti: ”Kuva lainattu Mizonofficial.fi -verkkosivustolta täältä (linkki kuvaan tai tektiin).”

Voit lukea tietosuojakäytännöstämme täältä.

TOIMITUS JA PALAUTUS

TOIMITUSKULUT

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 50€ tilauksiin.

Alle 50€ tilausten toimituskulut ovat toistaiseksi vain 5,50€ (Ärrä-paketti, kirje, postipaketti, pakettiautomatti). 

 

TUOTTEIDEN TOIMITUS

Tilauksesi toimitetaan Postin noutopisteeseen, SmartPOST -pakettiautomaattiin tai Schenkerin noutopisteeseen (R-kioski, K-Market). Lähetämme tilaukset 1-3 arkipäivän kuluessa. Postin ja Schenkerin normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Kuljetusyhtiöt eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin ja pyhäpäivinä. Etelä-Suomen, Turun ja Tampereen alueella Posti toimittaa paketteja SmartPost-automaatteihin myös lauantaisin.

Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa tilauksen pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitukset saattavat kestää hieman kauemmin.

 

TILAUKSEN SEURANTA

Jos tilauksesi toimitetaan pakettina, saat vahvistussähköpostissa meiltä seurantatunnuksen.

Seuraa paketin kulkua Postin seurannasta: täältä.

Seuraa Ärrä-paketin kulkua Schenkerin seurannasta: täältä.

Kunhan paketti on noudettavissa, voit noutaa sen halutessasi lähetystunnuksella ja henkilötunnuksella jo ennen kuin saat noutopisteestä saapumisilmoituksen tekstiviestillä.

TOIMITUSTAVAT – Ilmainen toimitus yli 50€ tilaukselle

Postipaketti tai kirje (5,50€)

Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Normaali toimitusaika 2 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kunhan paketti on noudettavissa Postista. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen ja noutaa paketin 7 vuorokauden sisällä. Pienet tilaukset voidaan asiakkaan toivomuksesta lähettä Priority-kirjeellä suoraan kotiin. Kirjepostiin mahtuvia (alle 3 cm korkuisia) tuotteita ovat mm. sheet maskit ja mustapäälaastarit. Normaali toimitusaika 2-3 arkipäivää.

SmartPOST -pakettiautomaatti (5,50€)
Nouda tilauksesi Postin pakettiautomaatista. Normaali toimitusaika 2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestillä lokerokoodin, jolla pääset noutamaan tilauksen automaatista. Voit toivoa haluamaasi pakettiautomaattia kassan kommenttikenttään. Noudathan paketin 7 vuorokauden sisällä, ettei Posti ehdi palauttaa sitä meille takaisin.

Schenker-paketti tai kirje  (5,50€)

Schenker toimittaa tilauksesi lähimmälle R-kioskille tai K-Marketille. Normaali toimitusaika 3 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kunhan tilaus on noudettavissa. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen.

TILAUKSEN PERUMINEN / MUUTTAMINEN

Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin perua tilauksen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan, kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, et voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita alla olevien ehtojen mukaisesti.

VAIHTO / PALAUTUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. 

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sinettien avaamattomia. Jos palautettua tuotetta joudutaan siistimään tai korjaamaan, pidätämme tuotteen myyntihinnasta 50 % käsittelykuluja.

Saitko väärän tai virheellisen tuotteen?

Jos tuote on vioittunut kuljetuksessa tai saat meiltä väärän tuotteen, pyydämme ilmoittamaan siitä mahdollisimman pian. Vastaamme kaikkien virheellisten tuotteiden palautuskuluista ja lähetämme oikean tuotteen tilalle.

 

Tilauksen/tuotteen palauttaminen:

Jos haluat palauttaa sinulle saapuneen tilauksen, kerrothan palautuksesta meille aina ensin sähköpostitse: info@mizonofficial.fi. Meillä on käytössä Postin palautuspalvelu. Yhden paketin palautusmaksu on 6,5 euroa. Asiakas vastaa palautusmaksusta niin, että se otetaan huomioon tuotevaihdon tai -palautuksen yhteydessä, kunhan paketti on palautunut takaisin.

Huomaathan, että noutamatta jätettyjä paketteja ei käsitellä palautuksina, ellet ole tehnyt siitä meille erillistä ilmoitusta. Tällöin tilauksen summaa ei poikkeustapauksia lukuunottamatta palauteta asiakkaalle. Tilausten toimitukset ja palautukset ovat iso kulu meille etenkin silloin, kun paketti palautuu  ilman, että olemme tehneet siitä etukäteen ilmoitusta varastolle.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen:

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä mielellään tilauksen mukana tullut pakkauslista.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen on vastuullasi. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.

Palautus kirjeellä:

1. Kirjoita kirjekuoren päälle palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie kirjekuori lähimpään siniseen, tai oranssiin kirjepostilaatikkoon.

Palautus Postin toimipisteeseen:

1. Kirjoita paketin päälle palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään Postiin ja kerro tiskillä, että haluat palauttaa paketin Mizon Finlandille / Bearel Oy:lle.

 

Palautus SmartPOST -pakettiautomaattiin:

1. Kirjoita pakettiin Bearel Oy:n palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään SmartPOST-automaattiin 14 vuorokauden kuluessa paketin noutamisesta. Jos pakettiautomaatin määräaika (14 vrk) on kulunut, vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.

 

Palautusosoite:

Asiakaspalautus

Mizon Finland (Bearel Oy, 867600)

Pihatörmä 1 A 3krs

02240 Espoo

 

Kunhan olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle palautusvahvistuksen sähköpostitse. Rahapalautuksissa Klarna palauttaa summan tilillesi. Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi saapuu meille perille, joten säilytäthän Postilta saamasi palautuskuitin. Joskus palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä saattaa kestää jopa 14 päivää. Voit koska tahansa ottaa meihin yhteyttä koskien tuotepalautusta tai -vaihtoa.

ONGELMATILANTEET

Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info@mizonofficial.fi

 

SAAT LISÄTIETOA ALLA OLEVAN LINKIN TAKAA:

Tietosuojakäytäntö / rekisteriseloste

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Kysy meiltä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@mizonofficial.fi

Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

 

0